Thursday, September 24, 2009

Gravida Linda Rosing förlovad

Linda Rosing och Peter Thelenius väntar barn senare i år. När paret var på Mallorca i förra veckan passade de även på att förlova sig.
"Den här dagen är den lyckligaste dagen i mitt liv", skriver Rosing på sin blogg.

I april bekräftade 35-åriga Linda Rosing att romansen med Peter Thelenius från Basic Element var äkta kärlek. En månad senare kom också beskedet att de väntade barn.
På söndagen kom ytterligare ett bevis när 35-årige Thelenius gick ned på knä i den hyrda hästvagnen som hämtade upp paret utanför deras hotell på Mallorca. Enligt Rosing var det aldrig något tvekan innan hon tackade ja.
"Jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är just nu. Allt är så himla rätt med Peter, och jag har aldrig älskat någon som mycket som jag älskar honom. Det här är verkligen riktig kärlek och jag är världens lyckligaste tjej", skriver hon på sin blogg.

http://fjortisar.info/

No comments: